Cu aceasta ocazie, noile autovehicule si tehnologii Hyundai vor fi prezentate in cinci dintre viitoarele productii Sony Pictures: „Uncharted” (iulie 2021); continuarea Spider-Man™: „Far From Home” (noiembrie 2021); continuarea Spider-Man: „Into the Spider-Verse” (octombrie 2022), dar si altele.
„Parteneriatul Hyundai - Sony Pictures Entertainment ofera publicului posibilitatea de a descoperi viziunea Hyundai privind viitorul mobilitatii, oferind o noua perspectiva asupra modului in care ne miscam, interactionam si ne planificam viata. Vom continua sa identificam diverse oportunitati pentru a inspira clientii, dar si iubitorii de filme, avand la baza autovehiculele si tehnologiile Hyundai”, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer - Hyundai Motor.
Detalii despre viziunea Hyundai asupra viitorului mobilitatii urbane au fost prezentate si la CES 2020. In cadrul evenimentului au fost dezvaluite trei solutii de mobilitate: Urban Air Mobility (UAM), o noua forma de mobilitate aeriana, care are scopul de a reduce semnificativ timpul petrecut in trafic; Purpose Built Vehicle (PBV), o solutie ecologica de mobilitate terestra, care asigura spatii si servicii personalizate pentru pasageri si Hub-ul, un spatiu pentru transfer de mobilitate si activitati sociale.
„Aceasta asociere reflecta in totalitate definitia cuvantului parteneriat”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP - Global Partnerships and Brand Management & Head of Location Based Entertainment - Sony Pictures Entertainment. „Dintre multiplele beneficii incluse, potentialul acestui acord provine din continutul inovator pe care il vom dezvolta impreuna.”