Hyundai lanseaza campania „Explore the Possibilities”, realizata in colaborare cu Hyundai Motorstudio. Actiunea se desfasoara in mediul online, pe retelele sociale, obiectivul producatorului fiind de a oferi clientilor din intreaga lume experiente memorabile.
"Hyundai Motorstudio nu este doar un showroom, este un centru de cultura in care autovehiculele sunt prezentate intr-un context creativ, prin intermediul artei", a declarat Cornelia Schneider, Head of Space Innovation la Hyundai.
Campania se desfasoara in perioada 20 decembrie 2018 - 20 ianuarie 2019. Pentru inceput, cei interesati trebuie sa vizioneze spotul video “Explore the possibilities” care dezvaluie lumea Hyundai Motorstudio, un spatiu in care vizitatorii au ocazia de a descoperi informatii referitoare la noile directii de dezvoltare ale marcii. Ulterior, acestia sunt invitati sa publice pe contul de Instagram propria poveste de viata, avand ca sursa de inspiratie tema campaniei “Explore the possibilities”. Participantii sunt inscrisi automat la concurs prin utilizarea hashtag-urilor dedicate (#Explorethepossibilities si #HyundaiMotorstudio).
Castigatorii, care vor fi anuntati dupa data de 28 ianuarie 2019, vor fi invitati la unul dintre centrele Hyundai Motorstudio din Seul, Beijing sau Moscova, avand ocazia de a descoperi viitoarele tehnologii Hyundai.
Clipul video, care dezvaluie diverse experiente de brand prezentate in toate centrele Hyundai Motorstudio din Coreea (Seoul, Hanam, Goyang), Moscova si Beijing, poate fi urmarit accesand www.hyundaimotorstudio.co.kr/en sau youtu.be/4Qol9zfQ61w.