A 45-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo va prezenta noile ambiţii ale Mitsubishi Motors Corporation, exprimate prin două repere majore:
Anunţarea unei Noi Strategii de Brand şi primul nou Slogan după un deceniu
Premiera mondială a MITSUBISHI e-Evolution Concept – întruchiparea acestei noi strategii.
1917 –2017
Mitsubishi Motors aniversează în acest an 100 de ani de la Model-A, prima maşină Mitsubishi şi prima maşină japoneză proiectată în scopul producţiei în masă. Modelul-A a netezit calea pentru ambiţia Mitsubishi de a explora noi teritorii în domeniul auto şi de a împinge limitele ingineriei pentru următorii 100 de ani …
- De la pionieratul tracţiunii integrale PX33 în 1936, până la începutul cercetării şi dezvoltării în domeniul mobilităţii electrice în 1966,
- De la numeroase inovaţii inginereşti (motoare pe benzină cu injecţie directă, MiVEC, Super-All Wheel Control,…) până la demonstraţiile memorabile ale aptitudinilor şi fiabilităţii prin concurarea la cel mai înalt nivel cu modelele Pajero şi Lancer Evolution;
- De la explorarea zonelor neumblate (Outlander PHEV în 2012) până la introducerea automobilelor de calitate pe pieţele emergente (XPANDER în 2017)
- Din 1917 până în 2017 şi dincolo de acest moment
O Noua Strategie de Brand
Ca parte a reînnoiri Brandului Mitsubishi Motors în ansamblul său – o premieră printre asemenea demersuri în aproape două decenii – MMC a întreprins un proces meticulos legat de moştenirea sa bogată şi unică şi de planul său ambiţios, cu scopul de a defini o strategie care izvorăşte din însăşi esenţa Brandului şi întâlneşte aspiraţia părţilor implicate – „şoferilor” săi – atât din interiorul cât şi din exteriorul Companiei.
O declaraţie clară a angajamentului MMC faţă de inovaţie şi descoperiri, cu o viziune progresivă a unui viitor sustenabil, această strategie de Brand reînnoită este sprijinită de un portofoliu impresionant de premiere inginereşti ale MMC, o pasiune nestinsă pentru toate formele de mobilitate – pe şosea şi dincolo de ea – precum şi de anticiparea implicată de o istorie unică cu punctul de origine acum 100 de ani, la primul vehicul lansat sub brandul Mitsubishi.
Una peste alta, cărămizile pentru strategia de Brand „Ambition to Explore” (ambiţia de a explora) combină o mentalitate îndrăzneaţă şi progresistă în care se îmbină patru ingrediente esenţiale:
Originea Mitsubishi – a reprezentat o parte vizionară a ADN-ului Mitsubishi timp de 100 de ani şi este inspiraţională pentru angajaţi, clienţi şi toţi cei implicaţi, din interiorul şi exteriorul lumii MMC.
Atitudinea Mitsubishi faţă de tehnologie şi design – ce se oglindeşte în designul inspiraţional şi caracteristicile produselor, cu o viziune solidă pentru dezvoltarea şi sustenabilitatea produselor.
Abordarea Mitsubishi faţă de activitatea globală – ambiţia şi explorarea reprezintă cheia dezvoltării într-o economie globală aflată în mişcare rapidă, direcţionată din ce în ce mai mult spre creştere sustenabilă pe termen lung într-o lume conectată.
Legătura între Mitsubishi şi clienţii săi – care doresc să evolueze şi să conducă tot mai departe, să îmbrăţişeze un brand care îi ajută să îşi realizeze ambiţiile legate de propria familie şi de această planetă.
Un Brand Îndrăzneţ şi Progresist, dovada: Produsul
Adânc înrădăcinată în esenţa Mitsubishi, strategia de Brand „Ambition to Explore” îşi găseşte cel mai bine expresia în vehiculele dezvoltate de ingineri şi proiectanţi de-a lungul anilor, adesea provocând limitele acceptate.
Când Mitsubishi Motors a dezvăluit deschizătorul de drumuri Outlander PHEV la Salonul Auto de la Paris din 2012, mai mulţi observatori au pus la îndoială mişcarea – un SUV 4WD cu motor dublu plug-in hibrid electric.
Cinci ani mai târziu şi după mai mult de 135.000 de unităţi vândute în anumite pieţe la nivel global (curând cu lansare în SUA, piaţa din Europa fiind numărul unu iar Outlander PHEV rămânând cel mai bine vândut SUV plug-in hibrid), întrebările au primit răspuns, răspunsul pieţei justificând anticipările curajoase ale MMC.
În prezent, Eclipse Cross şi XPANDER (disponibil doar pentru pietele din ASEAN) sunt pe cale să-şi înceapă călătoria internaţională cu un aspect nou şi proaspăt cu care un SUV Coupe elegant şi un SUV/MPV crossover de calitate să poată schimba mentalităţi pe pieţele mature şi emergente.
Mâine, viitorul Mitsubishi Motors se va inspira din Conceptul e-Evolution, inovator în mod ambiţios şi puternic evocator.
„Drive your Ambition” – Noul Slogan la nivel Global
Ca o evoluţie logică dinspre strategia de Brand a Mitsubishi Motors, „Drive your Ambition” este noul slogan care descrie o atitudine caracteristică pentru Mitsubishi încă de la prima maşină, de acum un secol. Mitsubishi a oferit vehicule ambiţioase pentru şoferi ambiţioşi timp de 100 de ani, fiind un pionier în diverse genuri cu produse originale precum Pajero, Lancer Evolution şi i-MiEV, în acelaşi timp creând tehnologie de vârf pentru a furniza produse inovatoare pe tot parcursul, până la Outlander PHEV. Şoferii Mitsubishi au explorat noi frontiere şi au cucerit terenuri care îţi taie răsuflarea. De la cele mai dure raliuri până la construirea unei reputaţii solide pe pieţele emergente cu cerere continuă, Mitsubishi Motors Corporation furnizează vehicule care permit Şoferilor să avanseze cu încredere totală. Este primul nou slogan Mitsubishi Motors în mai mult de 10 ani.
„Drive your Ambition” este o declaraţie puternică a angajamentului continuu al MMC faţă de valorile şi aspiraţiile clienţilor săi.
- Diferenţiază în mod clar MMC drept o forţă în domeniu orientată spre client.
- Va inspira şi angaja şoferii la un nivel mai adânc şi mai emoţional.
- Va motiva forţele interne ale Corporaţiei să îşi împrospăteze mentalitatea îndrăzneaţă şi progresistă pentru următorul centenar.
Cu „Ambition to Explore" Mitsubishi Motors poate merge oriunde.
Cu „Drive your Ambition” şoferii Mitsubishi Motors pot merge oriunde.
Noul slogan global este oficial anunţat la Salonul Auto de la Tokyo, la data de 25 octombrie iar apoi urmează să fie lansat pe toate pieţele, ca parte a unei revizuiri majore a activităţilor de Marketing de Brand şi a prezenţei în întreaga lume în toate comunicările din lunile următoare.