Reprezentanții patinoarului Țiriac-Telekom Arena, alături de cei ai Fundației Ion Țiriac, au prezentat astăzi oficial componența celor cinci echipe de hochei de juniori înființate pe parcursul ultimului an de activitate. Echipele beneficiază de suportul sponsorilor ŠKODA, Telekom, Dedeman, Simona Halep și Allianz-Țiriac.
Echipele sunt formate din 9 până la 14 jucători cu vârste cuprinse între 4 și 10 ani, astfel: echipa ŠKODA, jucători de 4-7 ani, echipa Telekom, jucători de 7-9 ani, echipa Dedeman, jucători de 5-7 ani, echipa Simona Halep, jucători de 7-10 ani (lot exclusiv feminin), și echipa Allianz-Țiriac jucători de 9-10 ani.
„Trebuie să mulțumesc partenerilor pentru că faceți ca această ușă a patinoarului să se deschidă în fiecare dimineață la ora 6 și până la ora 8-9 seara, când se termină programul copiilor, astfel încât toți să poată patina gratis. Costurile aferente întreținerii acestui patinoar ajung între 600.000 și 700.000 de Euro anual. Vă mulțumesc că ne stați alături, pentru copii.” a declarat Ion Țiriac în cadrul conferinței de presă ce a precedat evenimentul.
Micii hocheiști se antrenează la Patinoarul Țiriac-Telekom Arena sub îndrumarea antrenorilor George Iustinian, Ion Dimache și Dan Popovici, coordonați de Eduard Pană – Maestru Emerit al Sportului.
Copiii practică hocheiul de mai puțin de un an, și au început prin intermediul cursurilor de inițiere în patinaj organizate gratuit de luni până vineri. În prezent, echipele participă deja în competiții locale și naționale, înregistrând rezultate ce au șansa să revitalizeze sporturile pe gheață în România.
În cadrul evenimentului de astăzi, copiii au defilat în aplauzele doamnei Ruxandra Vodă – Director Comunicare Telekom România și ale domnilor Brent Valmar – CEO Porsche România, Virgil Șoncutean – CEO Allianz Țiriac, Cătălin Ivan – Director Marketing Dedeman și Ilie Năstase – Președinte Onorific al Fundației Țiriac.
„Ne gândim mult, în business-ul nostru, la viitor. Suntem preocupați de tehnologie, de conectivitate și inovație. Dar trebuie să înțelegem un lucru fundamental: preocuparea pentru viitor trebuie să înceapă cu felul în care ne pregătim copiii. Mă bucur că putem pune umărul la această inițiativă care încurajează, în rândul generațiilor viitoare, mișcarea sănătoasă, competitivitatea și spiritul de echipă”, spune Brent Valmar, Directorul General al Porsche România.
Patinoarul Țiriac-Telekom Arena este un proiect unic, singurul patinoar din zona București-Ilfov dezvoltat conform celor mai recente norme olimpice internaționale, și în acord cu indicațiile Federației Internaționale de Hochei. Principalul său scop este încurajarea practicării sportului în rândul copiilor și tinerilor, precum și sprijinirea echipelor sportive în atingerea celor mai înalte performanțe. Patinoarul acoperit, ce va funcționa pe tot parcursul anului, are o suprafață de 4.863 metri pătrați, capacitatea de 500 de locuri, și dispune de 4 vestiare pentru hochei, 6 vestiare pentru patinatori sportivi și un vestiar pentru public. Inițiativa cuprinde și o școală gratuită de hochei și patinaj pentru copii între 5 și 8 ani, cursurile având loc între orele 13:00 şi 14:00