Acasa Blog ŠKODA si Cirque du Soleil® incep un parteneriat pe termen lung
skoda cirque du soleil 2 31 07 2017 11 18 17

ŠKODA si Cirque du Soleil® incep un parteneriat pe termen lung

Urmeaza patru ani de colaborare

ŠKODA face parte integranta din campania publicitara Cirque du Soleil

Pana acum, Cirque du Soleil a avut peste 180 de milioane de spectatori

Producatorul ceh si Cirque du Soleil inspira pretutindeni oamenii, prin ideile inteligente si spiritul inovator 

 

Divertismentul Intalneste automobilele. ŠKODA si-a extins acţiunile de promovare, intrand Intr-un parteneriat strans cu celebrul Cirque du Soleil. Compania canadiana de divertisment live este cunoscuta la nivel mondial pentru spectacolele de exceptie si pentru artistii deosebit de talentati. Mai mult de 180 de milioane de spectatori au urmarit reprezentatiile Cirque du Soleil, care au avut loc In ultimii peste 30 de ani. Anul acesta, Cirque du Soleil va face Inconjurul lumii cu 10 spectacole diferite, multe dintre acestea putand fi vazute In principalele locuri din Europa In care ŠKODA e prezenta. Mai mult, Cirque du Soleil va merge In turneu si In China spre sfarsitul acestui an.

skodacirquedusoleil2

 

Cooperarea dintre ŠKODA si aceasta renumita companie de divertisment live deschide multiple posibilitati pentru ca marca sa ajunga la milioane de noi potentiali clienti. Cirque du Soleil are o baza mare de fani In Intreaga lume, cu aproape 10 milioane de persoane care Ii urmaresc pe platformele on-line, iar spectacolele lor atrag anual 11 milioane de spectatori, la nivel mondial. Producatorul ceh va face parte din campaniile de publicitate outdoor, materialele tiparite, reclamele TV si prezenta pe internet a Cirque du Soleil. Parteneriatul Incheiat pana In 2021 include campanii de marketing la scara larga si experiente VIP exclusive, cum ar fi Intalniri In culise cu protagonistii spectacolelor si alte oportunitati legate de Las Vegas, unde specialistii In divertisment au fost prezenti In ultimii 20 de ani.

Prin intermediul spectacolelor sale, Cirque du Soleil conduce publicul In lumi nemaivazute, cu acrobati de clasa mondiala, coregrafii impresionante si personaje fascinante, care uimesc si Incanta. Compania canadiana concepe In permanenta noi spectacole inovatoare pe care le sustin pe scenele Intregii lumi. Cirque du Soleil este una dintre cele mai mari si importante companii de divertisment live de pe glob. 

skodacirquedusoleil1

Produsele ŠKODA sunt si ele caracterizate de conceptul ”Simply Clever”. Masinile producatorului ceh Isi inspira In permanenta publicul, la fel ca partenerul sau, ”Circul Soarelui”. In plus, cele doua companii Imbina precizia inginereasca cu standardele Inalte de calitate. De la aspectul scenei si echipamentul tehnic folosit, pana la performanta artistica, spectacolele Cirque du Soleil sunt orientate spre perfectiunea absoluta. si SKODA Indeplineste aceste criterii In producerea masinilor sale.

Cele doua companii au multe In comun si In privinta fondatorilor. Pionierii mobilitatii, Václav Laurin si Václav Klement din Boemia s-au diferentiat prin simtul dezvoltat de inovatie si solutiile neconventionale cu care au cucerit noi teritorii tehnice In repetate randuri. Acelasi lucru este valabil si pentru fondatorul Cirque du Soleil, Guy Laliberté. Pornind In 1984 de la un grup de 20 de artisti stradali, a continuat sa reinventeze acrobatiile, devenind leaderul divertismentului la nivel global. Astazi, circul are peste 4000 de angajati, incluzand 1300 de artisti din aproape 50 de tari.

ŠKODA are o gama variata de activitati de cooperare si sponsorizare. Marca este implicata In diverse sporturi ce formeaza pilonii strategiei de sponsorizare a companiei, cum ar fi: hochei pe gheata, ciclism si motorsport. Pe piata ceha, ŠKODA este partenerul a numeroase evenimente culturale majore, fiind unul dintre cei mai importanţi susţinatori ai culturii In Republica Ceha. Marca Isi extinde acum la nivel global strategia de sponsorizare, prin parteneriatul la scara larga cu Cirque du Soleil.

Distribuie articolul: