Vânzările SEAT și-au continuat creșterea puternică și în luna noiembrie. Producătorul de automobile a depășit din nou, luna trecută, bariera de 40.000 unități, livrând un total de 40.400 mașini, ceea ce reprezintă o creștere de 18,7% față de luna noiembrie a anului 2016 (34.000). Piețele din Germania (+25,6%) și Spania (+19,8%) au fost, încă o dată, principalele responsabile de succesul lunii noiembrie, alături de piețe precum Turcia (+58,0%), Belgia (+30,0%), Olanda (+29,5%) sau Polonia (+29,1%).
Cu încă o lună rămasă până la sfârșitul anului 2017, livrările SEAT la nivel mondial au crescut cu 14,7% din luna ianuarie și până în luna noiembrie. În această perioadă, marca a vândut 435.500 automobile, cu 56.000 mai multe decât în aceeași perioadă a anului 2016 (379.500). Cu acest rezultat, SEAT a depășit deja cifra de vânzări înregistrată pe tot parcursul anului 2016, an ce s-a încheiat cu aproape 409.000 automobile livrate.
Wayne Griffiths, Vicepreşedintele mărcii SEAT responsabil pentru Vânzări şi Marketing, a subliniat: “În luna noiembrie am menținut creșterea performantă din luna octombrie. Încheiem un foarte bun ultim trimestru, ceea ce se traduce printr-un rezultat final de neegalat, al unui an în care am devenit una dintre mărcile cu cea mai rapidă creștere din Europa. Depășirea cifrei de vânzări a întregului an 2016, când încă mai este o lună până la sfârșitul acestui an, este o realizare excelentă și una pe care am obținut-o grație extinderii și reînnoirii gamei de modele alături de efortul susținut depus de întreaga echipă și rețea de dealeri”.
Din ianuarie şi până în noiembrie, Germania (94.900 automobile; +14,8%), Marea Britanie (52.300; +18,3%), Turcia (19.400; +13,4%), Austria (16.600; +16,5%), Elveția (9.400; +33,7%), Israel (8.300; +5,8%) și Republica Cehă (7.800; +5,2%) au fost 7 din cele 12 piețe principale SEAT care au înregistrat cifre-record de vânzări. În plus, Spania rămâne cea de-a doua piață ca mărime, după Germania, cu 88.400 automobile livrate, ceea ce reprezintă cu 21,3% mai mult decât în anul 2016.
Ibiza, un concurent pentru premiul Automobilul Anului în Europa în 2018
Pentru prima dată în istoria sa, marca SEAT are una dintre automobilele sale – modelul Ibiza – finalist la prestigiosul premiu Automobilul Anului în Europa în 2018, alături de alte șase modele. Câștigătorul va fi anunțat pe 8 martie anul viitor, în cadrul celei de-a 88-a ediții a Salonului Internațional Auto de la Geneva . Această recunoaștere vine într-un an deosebit pentru SEAT. Compania este pe punctul de a-și continua cea mai mare ofensivă de modele, începută în anul 2016 cu modelul Ateca și continuată anul acesta cu Leon, Ibiza și noul crossover, Arona. În anul 2018, SEAT își va extinde portofoliul de produse odată cu lansarea unui SUV cu capacitate de până la 7 pasageri.