Acasa Blog Vânzările mărcii SEAT au crescut cu 21% în luna aprilie
seatsalesapril001hq 11 05 2018 07 05 00

Vânzările mărcii SEAT au crescut cu 21% în luna aprilie

  • Producătorul spaniol a încheiat cea mai bună lună aprilie din istoria sa
  • SEAT a livrat 189.300 automobile în primele 4 luni ale anului, ceea ce reprezintă o creștere de 19,3%
  • Vânzările în afara Europei au crescut cu aproape 25%, datorită succesului înregistrat în Africa de Nord
  • SEAT intră pe piața din Norvegia cu o platformă de vânzare online

 

seat_sales_april

 

SEAT continuă să bată recorduri. După încheierea celui mai bun trimestru din istoria sa, vânzările SEAT la nivel mondial cresc hotărât, cu 21% în luna aprilie, ajungând la un total de 50.100 automobile vândute (2017: 41,400). Cu acest volum, SEAT înregistrează cea mai bună lună aprilie din istoria sa, depășind recordul din anul 2000, de 45.100 automobile.

Vânzările cumulate în lunile ianuarie-aprilie 2018 arată volume-record, devansând cea mai mare cifră atinsă până acum, în anul 2000 (181.300 automobile). În total, marca a vândut 189.300 autovehicule la nivel mondial, ceea ce reprezintă cu 19,3% mai mult decât în aceeași perioadă a anului 2017 (158.700).

Wayne Griffiths, Vicepreşedintele mărcii SEAT, responsabil pentru Vânzări şi Marketing a subliniat faptul că “în luna aprilie am menținut un volum-record al vânzărilor. În Europa creştem peste evoluția generală a pieței, iar creșterea din afara Europei este chiar mai puternică, datorită evoluției pozitive din Algeria. Strategia de globalizare a mărcii SEAT oferă deja rezultate.

Continuăm, de asemenea, să inovăm prin noi proiecte, cum ar fi platforma de vânzare pe internet, pe care am implementat-o în Norvegia. Acest proiect va fi folosit ca un incubator pentru elaborarea soluțiilor pe restul piețelor pe care suntem prezenți”.

Pe parcursul primelor 4 luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2017, cele mai mari creșteri ale vânzărilor de automobile SEAT au fost înregistrate pe piețele din Germania, Spania, Marea Britanie și Algeria. În Spania, principala piață a mărcii, vânzările au crescut cu 15,9%, ajungând la un total de 39.200 automobile vândute, urmată de Germania (35.300; +19,0%) și Marea Britanie (23.700; +13,8%). Și pe piețele sale strategice din Franța și Italia, SEAT a crescut vânzările constant, până la 10.000 (+13,3%) și, respectiv, 8.400 automobile (+17,5%). Și în Austria (7.800; +23,7%), Elveția (4.000; +18,0%), Belgia (3.900; +29,8%), Portugalia (3.500; +29,0%) și Olanda (3.300; +45,0%) marca își continuă puternica evoluție ascendentă.

Vânzările SEAT din Europa de Est au crescut cu 22,8% până la sfârșitul lunii aprilie, cumulând un total de 12.700 automobile livrate, datorită avântului luat de piețele din Republica Cehă (3.100; +16,4%), Slovacia (1.800; +150,3%) și Slovenia (1.000; +26,7%). În afara Europei, creșterea a fost chiar mai mare, producătorul sponiol vânzând cu 24,8% mai multe automobile, atingând un total de 28.300 de mașini. Motivul principal îl constituie succesul fulminant din Algeria, unde au fost livrate 10.000 de unități, de 10 ori mai multe decât în aceeași perioadă a anului 2017. La acesta se adaugă Maroc (900; +64,8%) și Tunisia (700; +19,2%).

Vânzările creează locuri de muncă și consolidează profitul mărcii SEAT

Succesul comercial înregistrat de SEAT, și în special de modelele produse în fabrica din Martorell (Ibiza, Arona și Leon), va permite companiei să angajeze 250 de persoane, începând cu 1 iunie, cu contract pe durată nedeterminată. Acești angajaţi se vor alătura celor 265 de colegi care au fost angajați în lunile ianuarie și februarie ale acestui an. În prezent, în Martorell, se fabrică zilnic 2.300 de automobile, echivalând cu 95% din capacitatea maximă a fabricii.

Din punct de vedere financiar, creșterea vânzărilor și efectul pozitiv al mixului de produse obținut odată cu lansarea noului Arona, au crescut profitul operational al mărcii SEAT din primul trimestru al anului 2018, la 85 de milioane de euro, ceea ce reprezintă cu 51,4% mai mult decât în aceeași perioadă a anului 2017 (56 de milioane de euro). În plus, cifra de afaceri a companiei a atins 2,782 de miliarde de euro, cu 11,8% mai mult decât în primele 3 luni ale anului trecut (2017: 2,487 de miliarde).

 

Distribuie articolul: